Daarom Studio Bellezza!
In uw regio kunt u vast kiezen uit vele schoonheids- en kapsalons. De één nog voordeliger dan de andere, mooier dan de andere en met een groter aanbod dan de andere.
Angela van Eck, eigenaar van Studio Bellezza, is van mening, dat het bezoek aan een salon een belevenis moet zijn. En hoe u uw behandeling ervaart, is heel persoonlijk. En daar staat Studio Bellezza voor: PERSOONLIJK.
Of u nu een behandeling ondergaat in de schoonheidssalon, de hairstudio, de huidkliniek of elders in ons Beautypark – alle behandelingen, uitgevoerd door uitsluitend professionals, zijn afgestemd op úw wensen en op úw behoeften. Wij zullen geen behandeling bij u uitvoeren, zonder met u te overleggen. Daarnaast…. wij zullen geen behandeling uitvoeren, waar wij zelf niet achter staan. Onze behandelingen starten met een gratis intakegesprek, waarin we uw wensen en behoeften bespreken. Een huidbehandeling begint zelfs met een gratis huidanalyse met professionele apparatuur. Een behandeling bij Studio Bellezza is een ware beleving – zoals Angela het noemt: “een stukje me-time”. Dat maakt ons anders……!
Angela en haar team
Klachtenregeling
Studio Bellezza hecht veel waarde aan persoonlijke service, kwaliteit en uitgebreide informatievoorziening. Desondanks kan het gebeuren, dat u niet tevreden bent over de door ons uitgevoerde behandeling. Wanneer u belt met nummer 0418-653752 kunt u vragen naar Frieke. U kunt ook een e-mail sturen aan angela@studiobellezza.nl. Angela van Eck neemt persoonlijk contact met u op.
Nu kan het zijn, dat nu na de behandeling van uw klacht door Studio Bellezza nog niet tevreden bent, dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van de betreffende beroepsvereniging.
Ned. Ver. van Huidtherapeuten: http://www.huidtherapie.nl/u-heeft-een-klacht-wat-te-doen/
of Geschillencommissie Uiterlijke verzorging: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/uiterlijke-verzorging/
Recensies
